Eva Khatchadourian zegt:

Zelf ben ik een pietje-precies. Ik heb mijn foto’s liever scherp. Ik weet dat het misschien als een tautologie overkomt, maar ik vind mensen niet aardiger dan de mate waarin ik hen aardig vind. Ik leid een emotioneel leven van wiskundige precisie, met altijd twee of drie decimalen achter de komma. Ik kan zelfs gradaties van aardigheid in mijn eigen zoon aanwijzen. Met andere woorden, Franklin: ik geef een fooi van zeventien dollar. (En rond niet af naar twintig zoals jij.)

– Lionel Shriver, We Moeten Het Even Over Kevin Hebben.

Geef een reactie

