Hersens

ik weet ’t is geen excuus ik ben er zelf ook bij
maar ‘k heb ze niet in de hand die hersens van mij

is het mogelijk dat ze nu gaan slapen ?
dat ze kruipen onder de wol
zich uitstrekken en nog eens omdraaien
omdat ik dat wil

ooh ik hoop dat ik word beroofd
toe maak het leeg in mijn hoofd
ben een verzamelaar
ik gooi niks weg
ik onthoud en bewaar
knap hè ik spaar
knap hè ik spaar
wel een gat in mijn hand
maar niet bovenin
ik onthoud enkel onzin
ik onthoud enkel onzin

Roosbeef – Hersens

Geef een reactie

