Kwantiteit

Ik snap sommige mensen wel die iedere dag bloggen. Het is ook nummer 1 tip van Hoe Wordt Mijn Blog Populair. Natuurlijk googlen mensen op die zin en op de blogs die het gemaakt hebben lezen ze dat ze minstens één keer per dag iets moeten plaatsen. Dus dan doe je dat, jij als blogger. Want jouw blog is geniaal en geweldig en iedereen moet het lezen.

Maar ik hecht daar weinig waarde aan en ik blog als ik daar zin of inspiratie voor heb.

Daarom,

Daarom…

Gewoon.

Hier kan ik gewoon een maand niet posten en daarna drie keer op een dag.

3 gedachtes over “Kwantiteit

  1. Haha, die zin heb ik nog nooit gegoogled. Ik post niet elke dag, maar wel rond de drie keer in de week. Het is een soort verslaving, stukjes schrijven en elke keer weer iets creatiefs, nieuws te bedenken.

  2. Ik blog dagelijks, deels omdat het inderdaad ervoor kan zorgen dat je blog populair wordt, maar vooral omdat ik wil oefenen met schrijven en daardoor ook een druk om mezelf zet, als een soort deadline. Maar alleen op dat eerste zou ik het niet lukken. En ik moet ook toegeven: het is dat ik er tijd voor heb, anders zou ik het niet doen. Maar ja, ieder moet doen wat hij zelf wil, er is niks mis mee als je dat niet doet.

Geef een reactie

