Ik anagram, jij anagramt

Jij denkt vast wel eens: “Ik ben te slim voor dit, ik ben beter dan dat.” Test het nu of dat écht zo is. Heb je van nature inzicht en ben je toch wel een beetje een genie? Of denk je dat alleen maar met je arrogante kop.

Hieronder staat wat anagrammen. Zoek uit deze brei van letters een woord voor op een boodschappenlijstje.

1. Akeramses

2. Dopaweers

3. Rangrieam

4. Bangerieu

5. Toverwrels

6. Eerandiab

7. Shelalgag

8. Molkeasj

13 gedachtes over “Ik anagram, jij anagramt

  1. ik denk dat ik ze heb:

    1. Smeerkaas
    2. Waspoeder
    3. Margarine
    4. Aubergine
    5. Leverworst
    6. Aardbeien
    7. Hagelslag
    8. Sojamelk

  2. Ik beschouw me wel als slimmer dan de gemiddelde Nederlander (als iemand met een vwo-diploma), maar in anagrammen ben ik niet zo goed! Gelukkig is dat niet de enige voorwaarde voor slim-zijn ;)

Geef een reactie

