De eind-van-de-middag-roddel rosé

“Nog even gaan zitten op dit beeldig terrasje onder de boom? Schijnt de zon nog, oh haha domme ik. Wat zeg je? Oh, lekker een rosé. God, wat is die zon nog lekker hè jongens. Even mijn benen wat laten bruinen, ik moet er wel goed uit zien natuurlijk haha. Hè lekker, een rosé. Hier geniet ik echt even van. Maar goed, ik belde Marilon gisteren nog voor die housewarming die ze vrijdag geeft, wat een énig huis heeft ze gekocht. Heb je het gezien? Heeft iemand een menthol sigaret voor mij. Ik heb dat even nodig. Hè lekker, een sigaretje. Oh mevrouw, doe mij maar een spa rood. Wil jij ook wat, schatje? Doe mij maar een spaatje rood, bedankt hè. Oh wat zitten we lekker. Ik koop even van die lekkere bonbonnetjes voor haar. Dat is zo lekker thuiskomen met een schaaltje bonbonnetjes. Als ík weet dat er thuis een schaaltje bonbonnetjes op mij staat te wachten, je wilt niet wéten hoe snel ik thuis ben. Hè kan ik net zo goed niet weggaan. Haha nee dat is dan ook weer niet de be… Oh lekker een rosé, daar zit ik op te wachten. Even nippen. Toost.”

2 gedachtes over “De eind-van-de-middag-roddel rosé

Geef een reactie

