Meisjes-praat

“Die laarzen zijn zo mannelijk, ik heb zoveel spijt dat ik ze gekocht heb. Wat moet ik er nou mee. Ik moet er de hele tijd aan denken. Zo’n miskoop. En dan heb ik een rokje erboven gekocht, echt super schattig weet je wel, die roze. Met kant. Echt heel schattig. Jawel, die ken je wel, die had ik laatst naar het feestje van Lena aan. Toen had ik die pumps eronder, stond zo leuk. Op dat feestje van Lena was Stefanie er ook. Zag je wat voor jurkje ze aan had? Wat zeg je? Had Ann die ook? Echt? Ik vond het ook zo lelijk bij haar staan. Maar goed dat rokje had ik bij de Pieces gekocht, zo’n leuke winkel. Komt jouw tasje ervandaan? Die witte met zilver? Die moet ik ook hebben! Die past zo goed bij mijn nieuwe laarzen. Alleen zijn mijn laarzen dan weer een miskoop. Wat moet ik er nou mee! Verkopen? Ik weet het niet hoor, ze waren super duur. Hé, een hele mooie jongeman daar rechts. Kom!”

5 gedachtes over “Meisjes-praat

Geef een reactie

