Gedrag goed te praten?

AMERSFOORT – Zaterdag 15 mei gaf M.C. een feest bij haar thuis. Getuigen hebben vernomen dat zij en F. de B. zich hebben ontdaan van hun shirtjes en in hun ondergoed hebben staan dansen en knuffelen. ‘Ja, ik heb ze zien staan in hun BH’s. Ze gingen beide, samen strippen en knuffelen! Er waren jongens die geil begonnen te kijken.’ aldus A.K. die ook op het feestje aanwezig was. De jongens die A.K. benoemd zijn L.D. en T.L. uit dezelfde klas als de getuige. F. de B. antwoordde later geschokt. Ze gaf meerdere redenen om het goed te praten. ‘Nu klinkt het heel fout, maar dit was het niet.’ ‘Ik reageerde slecht op alcohol’ ‘Ik had weinig op, lag er aan dat ik niks gegeten had.’ gaf ze als excuses. Was het dat ze al snel aangeschoten werd van de alcohol of zat het tussen de oren en was ze nog nuchter. F. de B. gaf toe dat ze nuchtere gedachten had. ‘Ik kwam net terug van vakantie, ik wilde wel eens laten zien hoe bruin ik was geworden.’ Dus met voorbedachte raden. Ook pleitte ze zich vrij doordat ze het warm had en daarom haar shirt uit wilde doen. L.D. en T.L. stonden later op de avond ook met bloot bovenlichaam in de tuin. Zij hadden zeker ook een zonnige vakantie achter de rug.

Geef een reactie

