Snelle zonsondergang

 

‘Halverwege’

Om half 10 zette in mijn laptop uit en verplaatste mij naar het strand. Het is van mijn kant van het strand ongeveer een kwartier lopen naar de andere kant. Toen ik aan mijn kant van het strand was, was de zon tweemaal hoger(eigen waarneembare grootte) dan de horizon. Toen ik op het eind was, was hij/zij/het al onder.

Ik haastte mij niet zo zeer om de zonsondergang te zien, daar kwam ik pas later op. Toen ik halverwege was kwam het in mij op, maar ja, toen was ik te laat. De lucht was rood, de zon ook. Erg mooi om te zien, de weerspiegeling op het water.

(the Sims) -50 humeur toen er kinderen voorbij raasden en gilden. +60 humeur de voetballers in het zand en +30 humeur ‘Tangled Up In Plaid’ van Queens of the Stone Age (+80 humeur Joshua Homme zijn stem).

Geef een reactie

