Tosti’s vullen de maag

Dit heb ik gelezen in het Utrechtse blad NL30.
Geschreven door Lianne Collignon. Zij heeft het echt mee gemaakt.
Ze was wel dronken, dus neem haar maar niets kwalijk.
Niet door mij geschreven, desalniettemin is het onwijs grappig en wil ik het niet voor mijzelf houden.
Dus alstublieft. Ik heb hel en wegen afgezocht om het te vinden.

‘Ga je mee?’ vraagt hij.
‘Nee,’ zeg ik. ‘Dat doe ik niet, maar ik heb wel honger, zullen we nog wat eten?’
‘Ik kan thuis tosti’s maken,’ grinnikt hij.
‘Okee,’ roep ik vrolijk en fiets slingerend achter hem aan. De nacht in en waarschijnlijk ook zijn bed in…

Waar draait dit op uit? Haha

Een gedachte over “Tosti’s vullen de maag

Geef een reactie

